Kalandok az egyetemen

Kivételesen nem az írással kapcsolatban szeretnék pár sort írni, hanem a főiskoláról, hisz már javában vízgázunk. 11 évvel ezelőtt fejeztem be a szekszárdi főiskolán a tanulmányaimat, s sikeres államvizsgát tettem. Akkor úgy voltam, nem szeretnék többet iskolapadba ülni.  Ám az élet másként alakult , s idén ősszel ismételten főiskolás lettem a Pécsi Egyetem Bölcsésztudományi Karán, ahol már péntek óta vizsgázunk. És ahogy lenni szokott, nem maradhat ki a házi dolgozat írása sem. E témában az Árpád- korral kapcsolatban kellett írunk, egy kiválasztott témában. Fő cél a kutatás volt , és a lábjegyzet készítése.  Az egyik csoporttársam át is keresztelte a dolgozat témáját, s így lett a következő a címe a témának:

" Lábjegyzetek az Árpád-korból"

Miért fontos? Mert félreértettük egy kissé a dolgokat-:) Van ez így-.)

Kapcsolódó kép