A nap idézete a könyvemből a kiadó Facebook oldalán

Nem olyan rég kért Emese tőlünk idézeteket a könyvünkből. nehéz volt a választás. Igyekeztem viccesebb részeket keresni. De rájöttem, jó lett volna, ha a jóslatokból is írok ki részleteket, vagy épp azt a részt, ahol bemutatom a történet főszereplőjét Tim Night-ot. Ezt nemrég pótoltam, el is küldtem Emesének, de amilyen hülye vagyok, a saját történetemet olvasva sem találtam rá a naplóban megírt, és a későbbiek folyamán valóra vált jóslatokat vagy összeesküvés- elméleteket.

Kb 1 hónapja érkeznek napi szinten az idézetek a kiadó Facebook oldalára, és mindennap vártam, mikor kerül sorra a Szövetség, mert a mesekönyvemből nem igazán tudtam idézetet találni, ami megfelelő lenne a nap idézetéhez. Most, napokban bukkantam csak rá. Az utolsó mese, utolsó mondatára.

Szóval, vártam, hogy mikor kerülök sorra, és lásd a várakozás megérte. Persze, szokás szerint, hazafelé tartva munkából a buszon ülve találkoztam szembe önmagammal a kiadó oldalán.

Nagyon boldog voltam. Hazaérve meg is osztottam a bejegyzést-)

 

246479879_585179852897132_4944458866738207240_n.jpg