Dugonics András Irodalmi Díj

https://linktr.ee/DAID2021

2016 karácsonya után, de főleg 2017 február 17-e után, miután megnyertem a Láthatatlan Angyal díjt, és közönség díjazott lettem, még álmodni sem mertem arról, hogy egyszer újra díjra fognak jelölni. Mikor posztolok egy- egy csoportban a legújabb blogbejegyzésemet, mindig eszembe jut a díj és a jelölés.  2016 január elején kezdtem el foglalkozni a blogolással, eszembe sem jutott, csak írtam és írtam, az épp a fejemből kipattanó történeteket.  És milyen jól tettem, hogy épp akkor és abban az évben kezdtem el ezzel foglalkozni. 2 Liebster és 2 Dorothy award díjat zsebeltem be .(2 Liebster díj Ködön túl című legelső sci-fi történetemért  és 1 Dorothy díjat nyert, és 1 Dorothy díjat nyert a Verity) , aztán jöttek a Wattpadon az olvasói díjak a Szövetség I. A vírus című sci- fi történetemért. Valahogy belefutottam a Láthatatlan Angyal díj akkor jelöltjeinek a névsorába. Eljátszottam a gondolattal , de jó lenne nyerni egy ilyen díjat. Aztán teljesen meg is feledkeztem róla, és én csak szorgalmasan osztogattam a bejegyzéseimet, főleg a Szövetségét. 2016. december 26-án este az ismert közösségi oldalt böngészve , szembe jött e díjról szóló bejegyzés. Csak kíváncsiságból néztem bele a bejegyzésbe, amikor is megakadt a sok név között egyen a szemem. Én is a jelöltek közt voltam. Izgalmas időszak volt meg kell mondjam, főleg a végső harc. Aztán az eredmény hirdetés, és a díj, amit megnyertem.

Tavaly jött szembe velem a Dugonics András Irodalmi díj és a jelöltjeinek a névsora. Nem is tudtam, nem is hallottam róla, hogy létezik egy ilyen díj. Idén tavasszal lehetett a különböző Kategóriákba bejuttatni írókat.  Éppúgy legyintettem rá egyet, mint a Láthatatlan Angyal díj kapcsán. Egészen augusztus 23 reggeléig. Munkába menet, természetesen a Facebookot böngésztem, amikor e díj kapcsán felhozta a bejegyzést. Gyorsan, jelöletlenek esélyével olvasni kezdtem a jelöltek névsorán, majd a sci-fi kategóriánál megállva, nagyot dobbant a szívem. Hisz ott vagyok a jelöltek között-)  Egész nap nem fértem a bőrömbe, annyira boldog voltam. alig vártam, hogy hazaérjek , és beszámoljak a jelölésről. De annyira, hogy eddig a pillanatig, nem is írtam róla. Megkezdődött a verseny. Két féleképpen lehet a voksokat leadni a jelöltekre. Van egy e-mail alapú és a Facebookon keresztül. A Facebookosat látom. Eddig rám 151 szavazat érkezett, és a harmadik helyen állok. Köszönöm mindazoknak, akik valamilyen formában szavaztak rám. Bízzunk benne, hogy így marad és megnyerem Etelkát-)

Sci-fi kategória: E.M.Miller

Természetesen be fogok számolni róla.