feltörekvő hazai szerzők

Avagy,ismét a magyar irodalomért oldal oldalán a nevem-.)   A meglepetések mindig a Facebookon érnek. Gőzerővel folyik a háttérben a jövő héten kezdődő könyvfesztivál munkálatai. Én is reklámozom magam gőzerővel. Amúgy pedig hihetetlen! December 22-e óta tudom, hogy menni fogok, és ott leszek, dedikálni fogok a  könyvfesztiválon, azóta számolom a napokat,hogy mikor lesz végre tavasz,április ,hogy végre elérkezzen a könyvfesztivál időpontja. Ha mondhatnám azt, e esemény tartotta bennem a lelket sokáig. Hogy miért írom ezt? Mert  október óta betegen feküdtem itthon.  Nagy volt a baj, de szerencsére minden jóra fordult.

Egyébként tényleg igaz az,hogy valamiben hiszel, tudod hogy sikerül, s ez a dolog tartja benned az erőt, a küzdeni akarást , túlélsz és meggyógyulsz. 

Na, térjünk vissza a jövő hétre. A magyar irodalomért oldalon,már többször is jelen voltam szerepeltem. Interjú, a könyvem bereklámozása , példaképként szerepeltem stb.  Ám, a mai napon valami más miatt kerültem fel az oldalukra. A szivem nagyot dobbant és mosolyt csalt az arcomra. 

Páran vagyunk a csoportban olyan írók,akik résztfognak venni a könyvfesztiválon, és dedikálni fogjuk a könyveinket. Erre a napokra az oldal adminisztrátora így emlékezett meg, így hívta fel a figyelmet az olvasói közönség számára,kik fognak a könyvfesztiválon dedikálni a hazai feltörekvők közül.

 

Íme:

2018.04.20. 11-12 óra között érkezem.

a_magyar_irodalomert.jpg