Dugonics András Irodalmi Díj 2021. Sci-fi Irodalom III.helyezett

Anno, 2016 karácsonyán e történetemmel jelöltek a Láthatatlan Angyal Díjra, aminek nagyon, de nagyon örültem. Hosszadalmas és izgalmas küzdelem folyt akkor az első három helyért. 2017 február 14-én az olvasói szavazatok alapján III. helyezett és közönségdíjazott lettem. Sosem gondoltam arra, hogy valaha ismételten díjra fognak jelölni. Pedig így történt augusztus végén lepődtem meg a legjobban, hisz A Szövetség I. A vírus című sci-fi triológiám első részével valaki/ vagy valakik felterjesztettek e díjra sci-fi kategóriában. Izgalmas egy hónap volt. Szeptember végén a Facebook szavazatok részeredménye alapján a harmadik helyen zártam.

Október 18-án a Magyar regényírás Napján hirdettek eredményt. Izgatott voltam egész nap, kissé féltem, hogy az összeredmény kapcsán, lecsúszok a negyedik helyre. Fél nyolc magasságában tették fel a sci-fi kategória helyezettjeiről szóló videót. Pont nem voltam bent a szobámban, Ildi barátném írt nekem, aki horror kategóriába került bele a top 10-es listába, hogy gratulál. Hirtelen nem tudtam, hogy mihez, mikor másodpercekkel később leesett, hogy az én kategóriám videóját bizonyára közzétették. Feltették. A zenét is nagyon jól eltalálták a videóhoz. Lassan teltek a percek, minden egyes helyezés után dobbant egy nagyot a dobbant a szívem. Ahogy közelített az első háromhoz, egyre jobban vert a szívem . A negyedik után, már tudtam, hogy benne maradtam az első három között. És így is lett.

A szövetség I. A vírus című könyvemmel, olvasói szavazatok alapján elnyertem a Dugonics András Irodalmi Díj 2021. sci-fi Irodalmi díjat és a szavazatok alapján III. helyezett lettem.

 

aszovetseg_boritoleleplezes_2.jpg