A könyvkiadásról I. Döntést hozok.

Mikor alsós koromban megírtam az életem első írását, amely a nyaralásunkról szólt, eldöntöttem, ha felnövök író leszek. Abban a világban, amelyben felnőttem nem létezett még a blogolás fogalma. Nem hogy a blog, de még a mobiltelefonok vagy e - könyv sem, nem hogy ilyen kifejezések.

Imádtam olvasni, és mai napig is falom a könyveket. Leslie. L. Lawrenc- től a Gonosz és a Fekete Hercegnő volt az első könyv, amelyet kiolvastam ötödikben. Leszámítva a kötelezőket. Laci bácsi az én példaképem. Nincs megállás. A könyvesboltba csak körülnézni megyek be, és rendszerint 3 könyvvel távozok.

Visszatérve a dologhoz, eldöntöttem, hogy író leszek. Ennek nagyon sok oka van, egy fő, amiről most nem szeretnék beszélni, de majd egyszer elfogom mondani a valódi okot. Hozzáteszem, imádok írni, az írás számomra lételem. Ha nem írhatok legalább egy sort, abba én belehalok. Minden nyáron megszülettek a nyaralásról szóló történetek, valahol még vannak a padláson.

Aztán valahogy az írás abba maradt, de feledésbe nem merült. Ott volt mélyen a tudatom alatt, hogy egyszer történetet írjak. Középsuliba versírásba fojtottam a bánatomat, született pár írás, de tovább nem foglalkoztam a dologgal. Fősuli egyik vizsgaidőszaka alatt elkezdtem írni az első történetemet. Paranormális kriminek indult, de abba is maradt. Majd 2010 és 12  között jó pár anekdotám jelent meg az egyik magazinban. Többször olvastam, hogy blogol, ki is adatja könyvben. Megvontam a vállam, nem foglalkoztam vele. Valahogy nem hatott meg, akkor olvasva nem is értettem mit is jelent az, hogy: blogot vezet.

2012 Karácsonyán jött a fordulat. Történetet szeretnék írni, ajánlották az Aranymosás pályázatát, és megszülettek az történetek. Az első történetem egy misztikustörténet volt. Hogy miért pont vámpírtörténetet kezdtem el írni? Nem tudom. Sok kutatómunkába került, mire sok dolgot és legendát átolvastam, mire képet kaptam a vámpírok világáról. Kettő vámpírtörténetemből, mely az Aranymosásra írtam, jelenik meg az egyik. Pályázatok sosem sikerült, egyik évben sem kerültem ki az oldalra. Izgalmas napok voltak, hétről hétre. Közben több nagyobb kiadóhoz is eljutottam a kézirataimat, de a mi napig nem kaptam választ tőlük.

2015 november közepén épp a párizsi terrortámadás előtti napon beteg lettem. Egy hónapig tartó betegség alatt, pötyögtettem a tableten az első sci-fi történetemet, melyet a november elei időjárás ihletett. Megszületett a Ködön túl története, igaz a következő Aranymosásra szántam. Akkor már íródott az Örökség. Amint egyre jobban lettem, és a két történt közötti írás és javítás között megszületett az ötlet. Én is blogolni fogok. December 31-én landolt a Ködön túl első része akkor még a caffe blogon. Nem volt jó ötlet és januárban átettem az írást a blog.hu oldalra. Hogy jó ötlet volt-azt nem tudom, de sokat hallottam a Wattpadról, és tavasszal átettem a blog.hu oldalról a történeteimet az oldalra. Jó döntés volt.

Persze, januárban nagy meglepetésemre blogdíjat nyert a Ködön túl. Majd még egyet. Így már két Dorothy Award díjjal lett gazdagabb a történet. Majd februárban elnyert egy Liebster award díjat. Borzasztóan boldog voltam. Még nem tudtam, mi vár rám Karácsonykor.