Új illusztrátorral dolgozok együtt. Új külsőt és belsőt kap a mesekönyvem folytatása

Bár június közepén jelent meg a mesekönyvem és elérhető országosan a Libri boltjaiban, de a folytatása is elkészült. Úgy terveztük Emesével, hogy húsvétra jelenjen meg. Ám, valami olyasmi történt, ami majdnem keresztül húzta a számításainkat, így gyors ütemben írtam a Szövetség folytatását.

Ugyanis Helinda, aki az első kötet borítótervezője és illusztrátora volt , eltűnt a színről. Mikor megkaptam tőle az e-mailt, azt hittem dobok egy hátast. Olyan összegért szerette volna megcsinálni, hogy még jövőre sem tudtam volna kifizetni. Nem is szólt, nem is kérdezte meg, hogy te hülye, figyelj már ez a szitu, tudod vállalni? Ez volt az egyik ok, a másik, pedig az, hogy a végén már olyan akart beleszólni, ami szerkesztői feladat lett volna, aki nekem megvan.Továbbá, az Örökség második részét is beszerette volna fejezni, amiről szó sem lehetett volna, hisz az én történetem, az én fejemből pattant ki, mint az első része, az én elképzelésem alapján szerettem volna a gonoszt feléleszteni és a főszereplőt lépre csalni.

Még valamikor szeptember elején írt e-mailmre se válaszolt. Én tovább kerestem az új borítótervezőt és illusztrációt, mikor is Emese megkérdezte, hogy a másik, akit anno Helinda mellett szerzőtársam Heni javasolt, nem vállalná-e ? Kellett egy kis idő mire, rámertem írni... féltem, hogy talán megsértődött januárban. Hálaisten' nem. Megnézte a régebbi borítót és illusztrációkat , s meg kell mondjam, nem ő volt az első aki úgymond, lefitymálta a képeket.

Megkérdezte,hogy az első borító hányszor hány centis volt, hogy szeretném a borítót, kemény vagy puha táblás lesz-e , mit szeretnék rajta látni stb. Így voltam az első illusztráció tervével is. Mindent úgy rajzol meg, ahogy én elgondoltam/terveztem.

A borító kész, amit már el is küldtem a kiadó számára. Megmutatni nem tudom, hisz jövőre lesz a borítóleleplezés. De annyit azért elárulok, hogy csodás lesz, igazán a gyerekek számára megrajzolt szereplőkkel fognak összetalálkozni a borítón-)

 Mindenesetre Helinda megsértődött. A moly.hu oldalról eltüntette ,mind a Szövetség, mind pedig a mesekönyvemről írt véleményét, aminek az lett a következménye, hogy levette a könyveimet a kedvenc könyveim polcáról , nem ajánlja senki figyelmébe és a csillagaim is eltűntek.

 

mesekonyv_borito_prom-1.jpg