Újabb értékelést kapott a Szövetség

https://bdmagazin.hu/dream-baby-blog-e-m-miller-a-szovetseg-i-a-virus/

E hónap végén lesz egy éve annak, hogy itt a Wattpadon futó , s talán a legelső Wattpad történeteim egyik megjelent könyvformában és megvásárolható országosan a Libri boltjaiban és az ismert webshop-ok oldalain. A történet előtte és a megjelenés után is számtalan kalandon ment keresztül. Elnyert jó pár blog és olvasói díjat is. E történetemmel lettem 2017 februárjában közönség díjazott blogger. 

A megjelenés után izgatottan vártam a véleményeket, pedig jól tudtam, hogy kapni fogok hideget és meleget egyaránt. Voltak amiken a mai napig jót nevetek , ha rájuk gondolok. Félek, ha ismertebb könyvbloggerek kezébe kerül a könyvem, hogy ugyan, milyen véleményt fognak írni. Szerencsére eddig, kettő ilyen személy olvasta, és úgy mondd, megúsztam, jó véleménnyel voltak róla, és mindkettő, pontosan egyformán látta a történetem hibáját. Egyszer biztosan sor kerül arra, hogy a Szövetség első részét átírom, és bővített kiadásban, újra megjelenjen.

Talán még táppénzen voltam, amikor a kiadó új bloggere feltette , mely könyveket kaptam meg a kiadótól elolvasásra, majd valamikor júliusban láttam a moly.hu oldalon, hogy elkezdte olvasni. Nagyon kíváncsian vártam a véleményét, a sok rossz és megalázó vélemények után. E héten végre, megérkezett a vélemény. Első körben a kiadó magazinjának az oldalára került fel.  Első sorok olvasása közben örültem,  de  voltak részek, amik szíven ütöttek és úgy éreztem, felesleges írnom, és hogy könyvet adjak ki. Pár ismerősömnek elküldtem, akik azt írták vissza, hogy remek értékelés.  Aztán, ahogy újra és újra olvastam az értékelést, rájöttem, hogy tényleg egy remek értékelés, és megmutatta ,hol a hiba a történetben. Bár a történetet szisztematikusan építettem fel, hogy a végszó az utolsó kötet fedje fel, lehet mégis egyszer majd belenyúlok az első részébe. Hiba volt az, hogy nem tetettem bele a novellaváltozatát tavaly, akkor talán egy kis irányt mutatott volna arra nézve, hogyan is kell a történethez állni és olvasni.