Mi mesénk meseírópályázat

http://www.ismerdmegmagyarorszagot.com/Beerkezett_palyamuvek/_18_evesek/Marton_eva_Bandi_farkas_karacsonya.html?fbclid=IwAR1izqE01xWUv06ZQzyKIM4gXiwT-Z3bVpGFsMxy52ptRPTyD8Lf7oJJHkg

Többször is igyekszem különböző pályázatokon részt venni. Ilyenek a meseírópályázatok is. Eddig  egy sikert tudok,  ami mesepályázathoz köthető. Ez pedig az Adventi mesekalendárium gyerekeknek. Tavalyelőtt küldtem be a Bandi farkas kertészkedik című mesémet e pályázatra, elfogadták és én lettem december 1. Tavaly pedig már Mara keresett fel, hogy ha tudok írjak mesét a kalendárium számára. Megírtam , és én lettem december 7. Most pedig megtaláltam a Mi mesénk, Ismerd meg Magyarországot mesepályázatát. Gondoltam ,próba szerencse, beküldöm e két mesémet. Meg is lepődtem, mikor a múlt héten szerdán üzenetet kaptam a pályázat kiírójától. Mindkét mesémet elfogadták, amiről ,ég visszaigazolást is kaptam. A visszaigazolást ki kellett nyomtatnom és le kellett fényképezni, ahogy fogom, majd visszaküldeni a pályázat kiírójának. Megtörtént a dolog, vissza is küldtem, és még aznap választ kaptam tőlük. A következő héten fogok kikerülni.

Így hát nagy izgalommal vártam a napot, hogy mikor is fogok kikerülni, mert azt konkrétan nem tudtam. Mindennap csak vártam, és vártam.  Aztán eljött a péntek. Felszálltam a buszra, és gyorsan felnéztem a Facebookra,hátha mégis....  és végül korán reggel a Facebookon összetalálkoztam önmagammal. 

Péntek hajnalban kerültem ki az oldalra. Igazán elmondhatom, hogy végre összetalálkoztam egy korrekt pályázattal és korrekt kiírókkal!