1.Az első díjak

Mindent szépen sorjában felírok. Hogy milyen rendszerességgel tudom majd írni, még nem tudom.

Azzal kezdem, 2015 Novemberében kezdtem el pötyögtetni a történetemet. Még az Aranymosásra szántam. Novemberben sűrű köd ereszkedett ránk, napokig így utaztam  a 60 kilométert a munkahelyemre.  Jött egy ötlet, hogy  a Vámpírok helyett ,sci-fi történettel fogok pályázni. 

Aztán sajnos November nagyon beteg lettem, egy hónapig feküdtem itthon. Ahogy bontakozott ki a fejemben a  történet, és olvasgattam jobbra-balra, arra az elhatározásra jutottam, hogy nem az Aranymosásra írom a történetemet,hanem elkezdek blogolni. 

Sokszor olvastam bloggerekről, a történeteikről, de engem annyira nem vonzott ez a világ. Legyintettem egyet, és én tovább írtam a történeteimet az aranymosásra. 

Lassan címe is lett : a ködön túl. ( blog.hu oldalon olvasható)  Szilveszter előtt egy nappal landítottam a Cafe blogon. Nem jött be, átkerült egy másik oldalra. Január elején pályáztattam és megnyerte első Dorothy awarad díját. Majd februárban még egy Dorothy award díjat nyert. Szintén februárban a történet elnyerte  a Liebster award díjat.

Most egy kiadónál várja a sorsát.

Majd feltettem szintén a blog.hu oldalra az egyik vámpírtörténetemet,mennyel indultam az Aranymosáson, itt négy fejezet olvasható belőle, az egész történet  itt olvasható a  Wattpadon. Történet elnyert a Dorothy award díjat.

Miután befejezésre került a Ködön túl, új sci-fi történetbe kezdtem bele,melynek címe : A Szövetség I. a Vírus. Három részes történet első részét írom éppen.  Lám! Ő is blogversenyt nyert December elején. a Tollam nyomán a Tinta oldalon meghirdetett verseny keretében. Így  a negyedév győztes írása lett, és bekerült a legjobb írások csarnokába!!