Elkészült a mesekönyvem borítója

Idén arra adtam a fejem, hogy bandi farkas kalandjait, amik immár két éve rendszerint olvashatóak az Adventi mesekalendárium gyerekeknek oldalon, jelenjen meg mesekönyvformában. Érdeklődtem a kiadónál, hogy tud-e ajánlani valakit, aki rajzol . Ők az egyik szerzőtársamat Heniko Sakkát mondták, hogy írjak rá. Heni két személyt ajánlott, rájuk írtam. Két nap múlva Helinda Mao azaz Karbuc Katalin válaszolt és megkezdődött a közös munka. Az öt mese elolvasása után, így írt a történetekről:

"Elolvastam a meséket és imádom. � Olyan cukin írtál bele mindent amit csak a gyermekeknek meg kellene tanulniuk, hogy hihetetlen. Azt hiszem ha ezt a képekkel illusztráljuk tényleg nagyon nagyon aranyos mesekönyv lesz belőle és még én is szívesen venném kézbe. Az állatok mint meseszereplők nagyon adják a feelinget."

Úgyhogy , a szívem nagyon dobbant az örömtől, és a fájó lelkem egy kicsit helyrebillent. Lassan, de készült a borító. Akkor még nem láttam, de Helinda írta, hogy a szereplőkről a fejében már összeállt a kép. Majd arról, hogy elkezdte a szereplőket megrajzolni, megkérdezte, hogy milyen színű hajú, szemű legyen a tündére, és hogy milyen ruhája legyen. És ahogy lenni szokott nálam, mindig az első megérzésemre hagyatkoztam. Az első verziót választottam. Aztán egy nap, Kati elküldte a vázlatot. mikor megláttam, csupán annyit tudtam mondani: Huha.

Lassan készült a színezés, és még jobban odavoltam érte. Emesének is elküldtem, és neki is az volt a véleménye, mint nekem. Ez király lesz-.) Kati elkészült a borítóval, és a szemem a szó szoros értelemben jojózott a látványtól. Gyorsan el is küldtem a kiadónak és pár napon belül elkészült a borító. Akkor még nem a végleges, mert kértem Emesét pár variációt készítsen. És ahogy lenni szokott, az első megérzésemre hagyatkozva, az első variációra bólintottam rá.

Még pár napot kellett várnom és elkészült a borítóleleplezős változat is. Így a borítót még nem mutathatom meg. De már nem sokat kell várni arra, hogy felfedjük, milyen remekművet alkotott Helinda-:)

 

fox-4816115_960_720.jpg