Hamarosan érkezik a Szövetség könyvben 2

https://www.facebook.com/bookdreamskiado/videos/301728797549088/?__tn__=kCH-R&eid=ARAld_7IM9G_rBFEJ1bJUiNheDbT4OAXOeHmY9rN1u2eOnk2DO8byIGlLwcV0TtN3vjOINWu3jFUMorE&hc_ref=ART_YqdsiVGRVN7Y_pUCXiUaB9VbYJypXhKcRJ9UBorfHOXjoUWkxm2YOPdFbEl9-U8&fref=nf&__xts__[0]=68.ARB3Ot2vUWenJVXdWO5BOdj-3tis

Rég írtam. meg van rá az okom. Pénteken fejeztem be a Szövetség szerkesztését,amivel jól megszenvedtem, akarom mondani, a szerkesztő volt kissé kemény szívű! Na, nem baj, elnézve a kéziratomat, meg volt az oka rá. De a végén szerintem, már ő magát is szidtam. Volt benne egy két húzós dolgok, amit nem is értettem, minek húzzam ki, írjam át, használjak más szót, kifejezést. Néha úgy éreztem, hogy átíródik az egész történet.

De tegnap kaptam egy e-mailt a kiadótól, melyben arról írnak, hogy hamarosan megkezdődik a könyv előrendelési szakasza, a jövő héten megy a kézirat korrektúrára és tördelése. És ha jól láttam, érkezni fog a történethez kapcsolódó két illatgyertyám is. Egyiken az írói nevem, a másikon maga a történet-:))