Hamarosan érkezik a Szövetség könyvben

aszovetseg_boritoleleplezes_1.jpg

 

Bocsánat, hogy így elvagyok maradva a bejegyzésekkel, de május eleje óta szerkesztem a Szövetség első részét a Vírust. Sajnos ténylegesen idén a vírus évét írjuk, hisz egy világjárvány tombol a Földön. Soha nem gondoltam volna,hogy egy öt évvel ezelőtt írt történetem pár év múlva valósággá válik. A történetet 2016 májusában indítottam útjára, a Wattpadon.

A történet borítóleleplezése már márciusban megtörtént.

Május elején kaptam meg az első adag szerkesztést. Elsőre mérgelődtem, de aztán rákellett jönnöm, hogy igaza van a szerkesztőnek, néha tényleg hülyeségeket írtam. Aki olvasta az első részt, a Wattapdon, és remélhetőleg könyvformában is, valahol nem fog ráismerni, néha már én sem, de így jó,hisz ez a lényege a szerkesztésnek. Kedvencem a mondatátfogalmazás , használj más kifejezést ,mikor ott ülsz a szó felett, és semmi sem jut eszedbe, mi lenne jó helyette. Így voltam két hete is az apokalipszis szóval. Félóra eltelte után esett le a jelenése. Világvége.

Hamarosan megkezdjük a visszaszámlálást, érkezik majd az előrendelési szakasz és végül a megjelenés. Nemcsak a kiadónál, hanem a könyvesboltok polcain is ott leszünk!