Borítóleleplezés Book Dreams Kiadó

Ma igazán izgalmas délutánom volt. Kezdődött azzal,hogy tegnap délután Emese elküldte a borítótervet. Amint megláttam, szinte azonnal dobtam egy hátast. Annyira király lett,hogy az hihetetlen. Két hete kellett kiválasztanom a borítót. Nagyon nehéz volt, nem volt könnyű választás. Végül 4 maradt,majd kettő. S persze, az első megérzés alapján választottam, mert elsőre is e terv tetszett a legjobban. Volt még egy,ami igazán tetszett, de az nem maradhatott. Maradt e borító, és a mai napig nem bántam meg a választást.

Este Emese elküldte a promoanyagot,  nem mondom,nagyot néztem, nagyon tetszett,egyszóval király lett-:) Aztán írt még valamit, s ma délután e valami meg is történt. Méghozzá a Szövetség I. A Vírus című történetem borítójának a leleplezése. Izgalmas volt, izgatottan vártam,hisz ilyenben még nem volt részem.  Először az instangramon láttam meg, hát nem mondom, igazán lenyűgözött a látvány. Majd jött a Facebook oldala a kiadónak. Hihetetlen... nem tudtam megszólalni.....

Na akkor nézzük is,milyen lesz a borító-:)

 

aszovetseg_boritoleleplezes.jpg