Adventi mesekalendárium gyerekeknek ismét

Bizony! Jól látod ,kedves olvasó! Ismét adventi mesekalendárium gyereknek. Úgy október közepe óta tudom, hogy ismét lesz mesekalendárium. Mint arról biztosan be is számoltam, hogy a pályázat kiírója Mara,meg is említett a bejegyzésében. Nagy erőkkel írtam meg a mesét. Bandi farkas történetének folytatását: Bandi farkas karácsonya címen. Elkezdtem papíron írni a története,mert még mindig nehezen tudok a látásom miatt gép előtt ülni. Így meg is született a történet. Erőt vettem magamon, s el kezdtem gépelni. Fél oldalnál nem jutottam tovább. Még úgy sem,ahogy elterveztem a gépelést. Felvetettem a csoportban ( Sm betegek csoportjában a dolgot),s az egyik csoporttag sietett a segítségemre. Lefényképeztem neki, elküldtem,s begépelte számomra. Nagy köszönet innen is Nagy Zsófiának. Elküldtem, s hamarosan meg is kaptam az értesítést, hogy a mesémet elfogadták. Így csak tűkön kellett ülnöm, hogy melyik nap fog kikerülni a mesém. Pont a héten jutott eszembe a dolog,hisz mához egy hét múlva advent első vasárnapja lesz, hogy érkeznie kell az üzenetnek. Kissé izgultam, reméltem, hogy nem leszek elfelejtve. Mara úgy látszik gondolat olvasó,mert ma reggel küldte el a linket. Én már tudom, hogy melyik nap fog Bandi farkas felbukkanni a kalendáriumban. Nem árulom el, csak a napján. Annyit viszont igen,hogy nem sokat kell aludni.

Képtalálatok a következőre: adventi kalendárium képek"