Könyvmolyok oldalon is olvasható a versem

Mint arról a hétvégén beszámoltam, hogy az Ősztündér című versemmel búcsúztattuk a nyarat a Könyvmolyok szerint a világ oldalon. Azóta e versem e oldalon vitte a prímet. Aminek én nagyon -  nagyon örültem. Közel 2000 megosztás, 200 hozzászólás, és 2000 megosztás. Amit innen is köszönök az oldal kedvelőinek.

Ám, hogy a boldogságom teljes legyen nagyon nagy meglepetés ért vasárnap délelőtt a Facebookon.( Hol máshol). Ez valóban meglepetés volt!!  Mikor megláttam, köpni nyelni nem tudtam, a szó szoros értelmében. Könyvmolyok oldal bejegyzése jött velem szemben. Gyönyörű kép, ismerős cím, is merős vers. Megnyitom a bejegyzést... jé.. ott az írói nevem is .. de hisz ez az én versem, amellyel tegnap búcsúztattuk a nyarat a másik oldalon.  Borzasztóan örülök annak, hogy egy versem, két irodalommal foglalkozó oldalon is  olvasható a Facebookon.

Előbb-utóbb, meg fognak ismerni!

konyvmolyok.jpg