Könyvmolyok szerint a világ oldalán az írásom

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1126479944216419&id=180182618846161

 

Pár hete volt egy bejegyzése e oldalon,hogy az oldal üzemeltetője visszatért, érkeznek az idézetek,versek az oldalra. A mondat úgy folytatódott,hogy várja szeretettel az írásokat,verseket azoktól,akik írnak. Félóra töprengés után úgy döntöttem, rákérdezek a dologra. Szerintem nem volt egy óra hossza sem,mikor megérkezett az üzenete,hogy magánüzenetben várja az írásaimat. Akkor még csak verseket küldtem be. Vissza is írta, hogy csodálatos versek. Semmi. Legalábbis az oldalon nem. A héten írtam egy szösszenetet ( én legalábbis úgy hívom) a könyvvel kapcsolatban, s beküldtem egy verset az ősszel kapcsolatban. Az oldal üzemeltetője visszaírt. Szép vers. Ezzel kapcsolatban ,folytatás hamarosan. Ám az este folyamán történt valami,amiről nem tudtam. Mint írni szoktam, hogy a meglepetések a Facebookon érnek. Ért is,mert nem tudtam róla. Hajnali egy óta fenn voltam, nem tudtam visszaaludni, forgolódtam. De visszakapcsolni  a telefont,olyan korán nem akartam. De 5 órakor már bekapcsoltam. S mi jött velem szembe a Facebookon? Naná ,hogy az írásom a könyvvel kapcsolatban. Olyan boldog voltam. Nem törődtem sem a fájdalmaimmal, sem  a hányingerrel,amivel küszködtem hajnal óta. Ki az ágyból, muszáj volt anyunak elújságolnom.  Utána vettem észre az oldal üzenetét, hogy írta, a szösszenet, ahogyan én hívom, kikerült az oldalra.  Lehet betegen ennél jobb gyógyító üzenetet kapni? Szerintem nem.