WP Kritikák

Múlt hét valamelyik napján hajnalban, munkába menet néztem meg a WP oldalt. Ott volt a pötty. Lám. A Szövetség első része ismét olvasói listára került. De nem is akármilyen listára. WP kritikák. Gondoltam is magamban: Te jó ég! Mi ez? Egyből rosszra gondoltam... egész nap piszkálta a fantáziám. Majd hazafelé rákeresek mi is akar ez lenni. Ó! És megörültem. Hisz ,nem rossz dolog ez, hisz a Könyvespolc Magazin WP oldala. Keresik a hónap Wattpad történetét.  Ismét gondolkodóba estem. Nekem e dolog valahonnan ismerős. Rámentem az oldalukra, és keresni kezdtem. Aztán meg is találtam, amit kerestem. Nini, hisz a Szövetség már szerepelt e oldalon. Hogyan? Hát úgy, hogy tavaly novemberben a könyvem : Az Örökség minikönyvajánlóban megtalálható volt a magazin hasábján, és én akkor találkoztam e felhívással: Keressük  a hónap Wattpad történetét. Akkor jelentkeztem, de nem kerültem be. S lám, most ő maguk tették fel a történetemet az oldalukra. Erre kíváncsi leszek! 

 

a_szovetseg_9.jpg