Dedikáltama 25.Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon 2

Hosszú várakozással teli idő kezdődött.nem tudom, hogy mire számítsak. Én csak számoltam a napokat, hogy mikor lesz végre tavasz,április, és a nap,amikor dedikálni fogok a könyvfesztiválon.

De a várakozás sem volt unalomtól mentes. Hisz a háttérben rengetek munka folyt, hogy az olvasók megismerhessenek minket, írókat,akik az Imádom a Könyveket standjánál fognak dedikálni. 

Az izgalom és a készülődés már januárban megkezdődött. Ekkor kaptam készhez Takács László elképzelése  alapján az energiaitalom vázlatát. Nekem kapásból bejött. Bár nem ittam még energiaitalt, és azt hiszem nem is fogok, de egyből megkívántam. Ha akkor itt lett volna a kezem mellett, azonnal megittam volna. 

De ahogy egyre jobban telt az idő,úgy érkeztek sorba a többi "reklámok"     

De ahogy egyre jobban telt az idő,úgy érkeztek sorba a többi "reklámok". Ilyen volt többek között, szintén Takács László keze munkája , a buszmegálló várója. Ahol percenként villantak fel a könyveink a megálló egyik oldalán. Ha akkor abban a buszmegállóban álltam volna, tutira lekéstem volna a buszt,amelyet vártam. A látványterv,hogyan is nézne ki a stand, egy óra,ahol épp aznap dedikálók szerzők könyvei találhatók,pontosan ott,és abba az időben, amikor dedikálni fognak.  Végül a video amely felkerült a Youtbera. Hát nem tudom, mit éreztem akkor,amikor megláttam magam. Sírjak e vagy nevessek e. Egyrészt,furcsa volt viszont látnom magam, másrészt úgy éreztem: beégtem. Amúgy szuper jól megvágott videó készült belőle. persze úgymond plakát is készült,kétféle. Az is szuper jó lett. Egy közös és egy másik amin külön szereplünk. 

Végül de nem utolsó sorban, amire végképp büszke vagyok, és nagyon de nagyon örülök, az az,hogy egy héttel a fesztivál előtt ,a Magyar Irodalomért oldal szerkesztői , említést tettek rólunk,hazai feltörekvő írókról

Végül de nem utolsó sorban, amire végképp büszke vagyok, és nagyon de nagyon örülök, az az,hogy egy héttel a fesztivál előtt ,a Magyar Irodalomért oldal szerkesztői , említést tettek rólunk,hazai feltörekvő írókról.  Kell ennél jobb reklám?

  Kell ennél jobb reklám?