ma két éve ( liebster award díj)

Vannak emlékek,amiket elfejtesz,jobban mondva,tudod hogy történt valami, de pecre pontosan nem is emlékszel rá. De vannak olyan emlékek amelyekre viszont a mi napig nagyon jól emlékszel a gyerekkorodból. Pont az ellenkezője történt most velem. Emlékeztem arra,hogy annó a  Ködön túl című írásom elnyert egy Liebster award díjat. De arra nem, hogy február hányadikán.

Hát pontosan két évvel ezelőtt 2016 február huszonharmadikán.  Arra emlékszem, hogy a Facebookon jött velem szembe. ( Szokás szerint ott).  Arra sem,hogy melyik blogolással foglalkozó csoportba. Belenéztem,s megdöbbenve tapasztaltam: Jé ott a nevem és  a történetem címe.  Az épphogy a blogon landított történetem, újabb díjban részesült. 

A sokszor emlegetett történetemet, a Ködön túlt részesítették  ebben a díjban. Bolodog voltam, és mért ne lettem volna az?  A két Dorothy award díj után, elnyert egy másikat. Méghozzá Verinika Csanková jóvoltából kaptam meg a díjat. Hetekkel később ( mert ezeket a díjakat tovább kell adni más bloggerek részére), fájó búcsút vettem a díjtól,és új jelölteket részesítettem a díjban. 

A történet akkor még a blog.hu oldalon futott. 

liebster.jpg