befejezésre került az üzenet a túlvilágról történetem

Elég sokáig írtam a történetet. Valamikor tavaly vagy tavalyelőtt álltam neki. Hol ez,hol az jött közbe,hogy  a történet írásában el-elakadtam. Majd egy darabig olvasható volt Hollótoll blogoldalán is,ahol egy blogverseny keretében az év alkotása lett.
2017 tavaszán közel két hónapig állt a történet írása,hisz készült az Örökség javítása,tördelése,majd végül a történet megjelenése könyvben.
Majd újfent nagy lendülettel írtam tovább  a történetet. Ősszel jött egy fordulópont az életembe, ami arra késztetett,hamár úgy alakult a helyzetem,hogy itthon vagyok, javítsam ki a Szövetséget, és készüljek a történettel az Aranymosásra. Így az Üzenet a túlvilágról írása ismét váratott magára.
Végül nagy nehezen, hisz mindig az utolsó fejezet megírása legnehezebb, a tegnapi nap folyamán befejezésre került  a történet.
Van benne hiba,nem is tagadom,mert hülye fejemmel, az első két fejezetben váltogadtam az írásmódot. E/1-ben és E/3-ban írtam ezeket a részeket,majd a történet folytatásást már E/3-ban, és későn vettem észre. Természetesen a történet javítva lesz, és E/3-ban lesz olvasható az egész.
Talán egyszer könyvformájában is megfog jelenni!

uzenet_a_tulvilagrol3.jpg