ismét egy rosszakaró

Szeptember végén már belefutottam egybe .  Ő akkor az Örökséget kritzálta, oda nem illő szavakkal. Amiben akkor biztos voltam, hogy olyan személyről van szó,aki direktbe miattam regisztrált fel ,s kezdte meg ellenem  a támadást. Épphogy felregisztrált,s már támadt is. Őt akkor sikerült letiltanom.

El is feledkeztem róla,s sorra jöttek a piros pöttyök az oldalon, s már nem is gondoltam semmi rosszra.

Míg el nem jött a  mai nap. Az illető éppúgy mint az előző, támadásba lendült. Ő a Verityt ócsmárolta oda nem illő szavakkal. Nyilván tizenévesről van szó ,vagy lehet szó,mert ha nem az lenne,tisztában lenne néhány társadalmi dologgal. Ilyen a munkanélküliség vagy épp  a társkeresés. Olyan elképzető baromságokat,amiket ő írt, olyan valaki lehet,aki még nem dolgozik. Vagy épp mint megjegyezte, egyedül is fent lehet tartani egy albérletet,s  micsoda dolog az,hogy harimncon felül valaki még a szüleinél lakik. Én is voltam albérletben ( szolgálati lakás) egyedül, s így alig tudtam fizetni,mert az egész fizetésem arra ment rá, hogy ott laktam. És ez még csak a szolgálati lakás volt, a megélhetésrtől  még nem beszéltem, mert ugye az pluszba jön. Szerintem az illetőt be kellene lökni a való életbe.  Minden utcasarkon áll egy fa,amelyről lelehet tépni azt,amire pont szükséged van. Egy fáról egy jó állást, a másikról egy házat, a harmadikról a nagy őt.

Egy szóval, az illető nincs tisztában az élettel, vagy a szülei milliomosok, s csak egyet csettint,s  minden az ölébe hullik!

A vámpírokról nem is beszélve. Mert szerinte nem vagyok tisztába a vámpírokkal. Szerintem az illető leakadt az alkonyatnál. Nyílván nem állok neki úgy egy misztikustörténetnek, hogy nem nézek utána ,hogy mi fán terem a vámpír. Amúgy az illetőnek nincs fent egyetlen írása sem, s nem követ senkit sem aWattpadon. Akkor meg miről beszélünk? Lehet ő már a születése pillanatában kiváló írónak minősült!