A Szövetség I. a vírus című sci-fi történetem a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárban

Becsületesen bevallom, utálom a Moly .hu oldalt. Nem is nagyon szoktam felmenni e oldalra, de ma valahogy mégis feltaláltam rá.

Cinti olvasni kezdte a Szövetséget ( erről is hozok bejegyzést), így kíváncsiságból megnéztem, hátha írt róla már pár sort. Eddig még nem.

Nem tudom hogy kerültem arra az oldalra, hisz alig használom a Moly.hu oldalt, de egyszer csak ott termet a Szövetség első része, s jelezete, hogy megtalálható az egyik könyvtárban.

Könyvtárban? Meg is lepődtem, de rendesen. Nem volt ismerős, rámentem a molyos oldalára a könyvtárban, és februárban beszerzett felnőtt könyv kategóriában ( ne értsük félre) ott volt a könyvem borítója-.) Nagyot dobbant a szívem, és feldobta a napomat, ami legalábbis ami ebből a fránya vasárnapból még vissza van. De még így sem volt ismerős a honlapjuk címe alapján, hogy melyik könyvtár is ez pontosan. csak utána örültem meg,miután rámentem a honlapjukra.

Így tehát a tavaly nyár végén megjelent könyvem: A Szövetség I.  A vírus megtalálható és kikölcsönözhető a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárból.

 

aszovetseg_boritoleleplezes.jpg