Könyvmolyok szerint a világ és a Könyvmolyok oldalán a versem

https://www.facebook.com/180182618846161/posts/1207899412741138/?app=fbl

Már nem emlékszem pontosan, hogy mikor is beszéltem a Könyvmolyok szerint a világ oldal adminjával, megköszöntem neki,így év vége felé haladva, hogy több írásom is megjelenhetett az oldalon. Így jött szóba a Télapó és az, hogy épp egy verset írok róla. Mondta,ha elkészült küldjem el neki. El is küldtem, s biztos voltam abban, hogy a napján fog kikerülni.  Hazafelé tartattam a munkából, álltam Pakson a buszmegállóban,  természetesen a telefont nyomtam, mert volt még egy kis idő az indulásig.  Kedd és fél öt volt.  Egyszer csak megakadt a szemem egy versen. Jé, de ismerős  a szöveg. Rákattintottam, és meglepődve olvastam, de hisz ez az én versem. Gyorsan megosztottam, felírtam ,hogy nagyon meglepett,hogy ilyen korán felkerült a veresem,nem számítottam rá. Még az admin nem is jelzett. Pedig szokott. Akkor már biztos voltam abban is, hogy órák kérdése, s fel fog kerülni a Könyvmolyok Facebook oldalára is. Nem is tévedtem. Másnap délután került ki az oldalra.

Köszönet érte-.) Linkre kattintva olvasható!