Születésnapi köszöntés

https://www.poet.hu/vers/270195

Nem mindennapi dolog,ha az emberről, rólad, vagy hozzád írnak egy verset. Jócskán le vagyok maradva jó pár bejegyzéssel, így Máté verseivel is,amiket rólam ,nekem írt. Így arról is lemaradtam egy körrel ,még októberben, a szülinapomon, hogy ismételten írt egy verset számomra.  Egy nappal a születésnapom előtt köszöntött fel. Már Pakson voltam, fenn ültem a buszon háromnegyed ötkor indul hazafelé a busz,mikor rezgett a telefon. (Június vége óta táppénzen voltam, s vizsgálatokra jártam, rezgőre tettem, s azóta is úgy van a telefonom). Máté küldött messenger üzenetet. Az üzenet egy verset tartalmazott szülinapomra.  Meg is lepődtem, írtam is neki, de hát holnap lesz a szülinapom. Nem baj, ő így akarta. A vers kb egy hét múlva került ki a Poet oldalára.