Pályázatok

2013 óta írok, de az első pályázatra 2014-ben jelentkeztem . Ez az Aranymosás volt.  Ennek kapcsán anno létrehoztam a Facebookon egy csoportot: Írunk és Pályázunk a neve. Indulás óta közel 500 fővel szurkolunk egymásnak egész évben.  Sokan vannak köztünk akik pályáznak az Aranymosáson, és vannak köztünk olyanok is, kiknek sikerült kikerülnie az oldalra. Nemcsak mi adminok osztunk meg pályázatokat a csoportban, hanem a tagok is. Idén a szemem miatt, nem igazán tudok írni, így régebben megírt anyagokkal próbálkozom.  Így is tettem a csoportban meghirdetett egyik pályázat kapcsán. Egy nyári antológia válogatás lenne. Már nem is tudom miért, de valamiért durcás voltam, így mérgemben küldtem be pár írásomat. Mese, novella, vers. Nem gondoltam volna, hogy milyen szép és meglepő választ kapok majd vissza, hetekkel később.  E üzenet láttán, csak reménykedni tudok csak:

"Érdekes, hogy a fantasztikus és a gyermekeknek szóló történetek egy szerzőtől olvashatók.

Bele-bele olvasva látom, hogy a megjelenésre alkalmas írásokról van szó. "

 

Továbbá verseimet ismételten beküldtem egy irodalommal foglalkozó Facebook oldalra. Ott  így írtak vissza:

" Gyönyörű versek"

Legalább ,valami jó is történik velem-:)

Képtalálat a következőre: „farkas képek”