Egyszer régen...

https://tollestinta.blogspot.hu/2017/02/kezdet-es-kinyilatkoztatas.html?spref=fb

Bocsi hogy eddig nme jelentkeztem, de a technika ördöge közbe szólt. Tegnap éjjel ,úgy félkettő magasságában furcsa hangra ébredtem fel. Valami ilyesmire: bzzzzzzzzzzzzz..... felriadtam, s rögtön a telefonomért nyúltam. Azt hittem, bekapcsolva hagytam rajta a netet. S reggel vettem észre, hogy bedöglött  a modem, s így nme volt internet. De visszatértem.
A tollam nyomán a tinta oldalon, nagyon sokszor szerepeltem az írásaimmal. Így ,mint a Szövetség, mely tavaly egy blogverseny keretében a negyedév győztes írása lett, majd idén egy darabig futott az Üzenet a túlvilágról történetem is. E történetem e évben meghirdetett blogverseny keretében, e oldalon az év írása lett.
De előtte még valamikor az év elején az oldal bloggere Hollótoll ,megköszönte a munkásságomat.