Elkészültek a mesekönyvem illusztrációi

Péntek este folyamán Kati elkészült a mesekönyvem illusztrációinak az elkészítésével-.) A szívem örül, de egy kicsit szomorú is, hisz véget ért egy folyamat , amit napi szinten követtem, vártam, hogy megnézhessem. Volt rajz, amit épp rajzolási folyamatban láttam, és volt ,amit elkészült, de olyan is, hogy mindkét fázisában-:)
De elkezdődött egy új szakasz, lassan, de biztosan , megkezdjük az utat a megjelenés felé vezető úton-.)
Elárulom, hogy a mesekönyvhöz színező is készül.)
Köszönöm Katinak a kitartó és az odaadó munkáját, hogy ilyen gyönyörűen rajzolta meg a mesekönyvem szereplőit-.)))
Továbbá a tegnapi nap folyamán a  kiadó elküldte a legelső mese: Bandi farkas kertészkedik tördelt változatát, amibe már bekerült a hozzátartozó illusztrációk.
Mikor megláttam, nem tudtam szóhoz jutni, annyira gyönyörű lett . Izgatottan várom, hogy a további négy mese is elkészüljön.
Kati közben a mesekönyvhöz készült színezőt is elkészítette, ami szintén, mint  a borító és az illusztrációk, fenomenális lett-.)
Bandi farkas kertészkedik című mesém egyik illusztrációja.
bandi_kerteszkedik.png