Mindig meglepetés ér

https://pannonhirnok.com/igy-tortent-xix-bonyhadi-volgysegi-konyvfesztival/

Két hét telt el a Bonyhádi Völgységi Könyvfeszt óta, amiről írtam egy kis rövid összefoglalót.  Amióta megszűnt a Google+ szolgáltatás, nem tudom az írásaimat megosztani a google-on. Néha - néha beütöm a nevem a keresőbe. De magával a könyvfeszttel nem foglalkoztam,  így nem is kerestem rá.  Kalocsán jártam Gábornál,akivel a könyvfesztiválon ismételten bemutatkoztunk , valami találkoztam egy rég nem látott ismerősömmel, Attilával. Beszélgettünk mindenféléről, többek közt a könyvkiadásról( miről is beszélhetne három író),  valahogy szóba került a Bonyhádi Könyvfesztivál. Ekkor hozta szóba Gábor a következőt, amiről nem tudtam.  Gábor kérdezte, olvastam e a cikket, amit Kati írt a Pannon hírnök be. Néztem Gáborra értelmes képel. Nem tudtam róla. Gyorsan rá is kerestem a keresőbe.  S lám, ott vagyunk, benne vagyunk....

Köszönet Katinak érte-:)