Az Örökség

 

Augusztusban lett volna két éve, hogy a Wattpadon futó misztikustörténetem: Az  Örökség a Colorcom Kiadó jóvoltából megjelent. Milyen boldog voltam, amikor is 2017 februárjában megkaptam az emailt,hogy elfogadták a kéziratomat, mikor márciusban megküldték a borítótervet( előbb mint javításra a kéziratot),végül áprilisban másodszor a kéziratot, ugyanis Albert Timi kivel februárban nekiálltunk a kézirat javításának, elment a kiadótól, s valaki mást kaptam. Kezdhettem előröl mindent. Meg is látszik  a harmadik fejezettől, hogy az új szerkesztő  egyedül hagyott. De egyedül is megbirkóztam a szerkeszttessél. Erre volt jó ( amúgy a hátam közepére kívánom) helyettesítés az éjszakai műszakban.  Visszaküldés után számolni kezdtem a napokat ,hogy a várva várt e-mail megérkezzen. Én szeptemberre számoltam a megjelenésre. És augusztus huszadika hetében érkezett meg az e-mailt.. így huszonegyedikén megjelent a könyvem. Nagy lendülettel és reményekkel kezdtem bele a reklámozásba. Még könyvbemutatóm is volt abban az évben. Szépen vették is az Örökséget.  Még a 25. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon is részt vettem, ahol dedikáltam is, majd a 89. Ünnepi Könyvhéten is megjelent. De hát eljön a pillanat,mikor gondolkodóba esel és döntenéd kell. A döntést idén májusban meghoztam. Felvettem a kapcsolatot a kiadóval és rákérdeztem, gond-e hogy augusztus előtt megszüntetném a szerződést. Hamar megjött a válasz: semmi akadálya. A folyamat megindult, és júniusban meg is szűnt a szerződés. Amiről nem tudtam, véletlenül jöttem rá. Csupán fel kellett mennem a kiadó honlapjára, rákerestem a könyvemre, és egyből hibát jelzet. 

Így tehát az Örökség nem kapható már nyomtatott könyvként. Csupán 9 darab érhető el a könyvmogul oldalán. 

azorokseglaci.jpg