Könyvajánló- másként

virtuarium.eu/home/320-a-tulvilag-ajtaja-mogott.html?fbclid=IwAR0FOwprcaqkZHxA4HlaCLt1NFNw03YFOyzEmJnOAvGSM4C21hektldhNJU

A túlvilág ajtaja mögött

 

Valahol mélyen, mindig is érdekelt a szellemvilág. Így számtalan ezzel foglalkozó írást olvasok el. Legyen az könyv vagy esetleg cikk egy hihetetlen dolgokkal foglalkozó magazinban. Főleg a fehér zajjal kapcsolatos dolgok érdekelnek és olvasok el. Kik ők? Miért lépnek kapcsolatban az élőkkel? Vajon bűncselekmény áldozatai lettek, és  nem derült fény haláluk okára, vagy arra akarnak minket,élőket rávezetni, hogy derítsük ki, hogy ki ölte meg őket? És ha a dolog,ami miatt itt ragadtak -e síkon, és megoldódott a probléma, nyugtalan lelkük békére talál, és visszatérnek oda, ahova ők tartoznak már. Vagy egyszerűen rendezetlen dolguk maradt még a Földön,amit közvetítő által szeretnének megoldani, hogy végső megnyugvást nyerjenek. 

 

De ezen kívül számtalan film is feldolgozta ezt a témát. Hol poénos, hol pedig  drámai formában adta közre a kíváncsi nézők számára.  De akadt olyan feldolgozása is a történetnek,mely horrorisztikus formában igyekezet megismertetni a lelkes közönséggel. 

 

  Minap olvastam egy régi újságcikket a fehér zajjal kapcsolatban ,s ismét megmozgatta a fantáziám . Mi lenne ,ha én is próbálkoznék azzal a lehetőséggel, hogy egyszer rögzítsek egy túlvilági üzenetet.  Vajon sikerülne-e? De jó lenne,ha legalább egyszer még az életben ,hallhatnám a nagyszüleim hangját.  De az is sokszor megfordul a fejünkben, és elgondolkodunk azon, hogy a halál után van-e élet, és igazak e azok a történetek, kik elmesélik azt, hogy odaát voltak, de egy erő, visszalöki őket az életbe, mert még számukra, dolguk van még a Földön. És már helyben is vagyunk.  A nagypapám halála napján és utáni napokban, igen furcsa, úgy mondd paranormális dolgokkal találkoztam. Olyanokkal,amikben soha sem hittem. Pedig megtörtént,láttam, mégsem hittem el. Azt hittem, hogy mindez csupán az idegek játéka volt. A halála előtti napon láttam, őt. Bár ne láttam volna. Biztos voltam benne, hogy a nagypapám haldoklott.  Halála reggelén, nagyon nagyot nevettünk. Meg is jegyeztem anyunak, hogy ne nevessünk,mert még ma sírni fogunk. Nagyon sokáig lelkiismeret-furdalásom volt miatta, nem mondtam el anyunak,mint azt sem, hogy minek voltunk tanúi apuval,abban a percben,mikor a nagypapám itt hagyott minket.  8 óra 40 percet mutatott az óra. Augusztus 12-dikét a naptár. 2011-et írtunk. Apuval az előszobában álltunk,mikor is az előszobaajtaja kinyílott, hűvös szellő szaladt végig a lábamon,majd az ajtó becsukódott. Én eljöttem otthonról. Apu vett fel autóval, s mondta: a papa meghalt. A nagynéném, anyu nővére telefonált, hogy épp ott volt a papánál,mikor meghalt.  A halálának a perce: 8:40. Napokkal később is a házukban sok különös, és megmagyarázatlan dolog történt. Ilyen volt többek közt, hogy a macskája két nappal a halála után eltűnt. 1 hét múlva találtunk rá. Már nem élt, de egy édes cuki macsek maradt utána. Ez az eset indította meg a fantáziám, és született meg az Üzenet a túlvilágról szóló a Wattapdon futó paranormális történetem. Aki olvasta,  ismerni a történetet, és a hozzáfűződő történetemet. Ám nemcsak én foglalkozok ezzel a témával. Több írásom is fut az év eleje óta a Virtuarium oldalán. Az oldalon e-könyvben sok, és érdekes történetet lehet megvásárolni e-könyv formátumban. Miért írom? Mert  az oldalon szintén kapható egy remek kis történet,mely úgyszintén a szellemvilágba vezet minket.  Idei évben jelent meg Anyssa : A túlvilág ajtaja mögött című írása.  Szerző a könyvét ,mindazoknak ajánlja, akiknél a halál nyomott hagyott a lelkében . Igyekszik megoldást és megnyugvást találni  a lelki sebek begyógyulássásra, amit  a szertett hozzátartozónk halála okoz számunkra. 

 

Milyen témákkal találkozunk a könyvében? 

 

Mesél a lélek által megosztott  élményekről, szavakról,

 

Szimbólumokról 

 

Érzésekről

 

Történetekről 

 

A Szerző eddig megjelent kötetei:

 

Távolsági hívás

 

Lélekbe kódolva

 

A sorsom felülírva. 

 

Egyszer szeretném a köteteket  elolvasni és remélem mint szerző, találkozhatok majd Anyssa-val.  

 

Az Üzenet a túlvilágról című történetemnek egyszer majd érkezni fog a folytatása, aminek a következő címet adtam: A lelke temetője. Még szeretnék ezzel a témával kapcsolatban több könyvet is elolvasni.