Egy író élete- Szabó Ildikó- írópajtik

Sokszor látok az egyik népszerű közösségi oldalon ilyen - olyan kihívást. Ezeken nem szoktam részt venni, hívtak is meg, de visszautasítottam. Nem tudom, idegenedek ezektől a dolgoktól, meg hát nincs is rá időm. Főleg most, hogy munka mellett másoddiplomás képzésre járok. Most épp egy olyan kihívás fut,vagy nem is tudom hogy minek is nevezzem: egy író élete. Nyilván jópofa dolog, persze , ismerjenek meg az olvasóink. De számomra ott van ismét az a dolog ami miatt én nem tudok részt venni benne. Nincs időm rá. Hétfőtől péntekig dolgozok. Mindennap hajnali fél négykor kelek, hogy beérjek félnyolcra dolgozni,ami 60 kilométerre van tőlünk. Mire hazaérek este van. Írásaim is állnak, alig nyúlok hozzájuk, pedig azok az éltető motorjaim. Most pedig a héten meg is kezdődik a suliban a konzultációk. Na szóval. Más író ismerősnél már láttam ezt a fajta kihívást, s láttam hogy van benne egy olyan rész, ahol be kell mutatni az írópajtásokat.  Legyintettem egyet. Ugyan? Melyik íróismerősnek jutok az eszébe, hogy e képsorozatba betegyen. S lám mi történt? Mi jött velem szembe?

8. nap írópajtik. S ki van rajta az egyik képen? Én. A kép tavaly készült a 25. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon, ahol egy napon dedikáltam Szabó Ildikóval avagy Selena B. Lowell-lel. A képet anyu készítette rólunk a dedikálások után. Köszönöm Ildikónak,hogy e montázson én is szerepelek-:)

 

ildiko_szabo.jpg