Nyakonöntött pályázat

Mint minden évben,mióta pályázni kezdtem a különféle irodalmi pályázatokon, a nyakönöntött sosem marad ki az életemből. Ez volt az első irodalmi pályázatom pár évvel ezelőtt,ahova a legelső novellámat küldtem be. Utána jött a Preyer Hugó sci-fi pályázat.  Erre a pályáztra az elején fanatzival probálkoztam . Tavalyi év volt az első,hogy sci-fi témában igyekeztem helytállni. Idén sem volt másként. Most is sci-fi témában írtam. És ahogy lenni szokott, nálam minden történetben macska szerepel. nem tudom miért,de macska a zsáner nálam ennél a pályázatnál. 

Téridő- vándor címet kapta. Elég hamar sikerült megírnom, de azért sokat keleltt gondolkodnom is. A begépelése már nehezebben ment. mert dolgozok napközben, s nyakamon egy másik pályázat is, amire a Szövetség első részét, a Vírust javítom. Annak a leadási határideje is vészesen közeleg. De megoldottam, és tegnap este sikerült a maradék részét begépelnem, és el is küldenem a pályázatra.