A Szövetség I. A vírus - könyvkiadatás

Egy évvel ezelőtt még nagyban tartott az izgalom, Az Örökség kapcsán. Vajon mikor küldik meg tördelve a kéziratot, állhatok neki átnézni, és végül mikor fog a nyomdába kerülni. Hol voltam még ettől  a naptól.  Ki gondolt még arra, mi lesz egy év múlva ilyenkor. A víz gyorsan lefolyt a Dunán, augusztus végén megjelent  Az Örökség, és idén a könyvvel számtalan izgalmas dolgon mentem keresztül.

Holnap lesz három hete annak, hogy részt vettem a Völgységi Könyvfesztiválon Bonyhádon, akkor azt mondtam, idén könyvmegjelenés?  Nem! Biztosan hogy nem!  Én idén könyvet nem fogok  a piacra dobni.  Ám mindez két hete pénteken minden megváltozott, annyira, hogy tegnap megkaptam a várt e-mailt a kiadótól. Izgultam nagyon.... 

Délután negyedöt magasságában megszólalt a telefonom. A hang, amelyre vártam. Csupán egy megérzés volt, hogy  a kiadótól jött egy e-mail. És valóban. Az érzésem jó volt.  A kiadóvezető átnézte a kéziratomat, a belív és a borítótervezetet. Mindent megfelelőnek talált. 

Ám,lesz egy meglepetésem a könyvvel kapcsolatban! Hogy mi az? Maradjon meglepetés!

Ismét elindultam egy úton, amely egy újabb könyvkiadatás felé sodor......  mindenről részletesen írok, mi hol tart a könyvvel kapcsolatban. 

a_szovetseg.png