Egy kis infó

Igyekeztem a hétvégén kipihenni magam, és lelkileg felkészíteni magam  a holnapi napra. Holnap azaz kedden újabb vizsgálat vár rám.  S e vizsgálattól függ talán, hogy műtenek vagy nem. De én nagyon szeretném ha megműtenének, mert  a látás nagy kincs. Mint írtam pár hete ,hogy a bal szememnél látóideg károsodást diagnosztizáltak, melynek okát még keresik ,illetve  egy másik fellépet probléma okát is keresik.

Ezért, kicsit alább hagytam a történeteim írásával, és a blogolással.  Ami nem azt jelenti, hogy végleg abbahagytam volna a dolgot.  A történeteim folytatását továbbra s viszem, csinálom. 

Intenzíven nálam annak idején 4-5 órát jelentett, amit most csökkentettem 1 órára, de így is remekül haladok az írással.

Átírás alatt áll a Ködön túl. A Wattpadon belőle két és fél fejezet olvasható.  Legyen három, mert épp azt a fejezetet írom át. A harmadik fejezetből az első két rész olvasható itt az oldalon. Szombaton írogattam . Legalább is amennyire tudtam.  A legelső történeteim egyike. Jócskán látszódik rajta, hogy igazán kezdő voltam az írás területén. Bőven van mit javítani rajta. ha kész lesz még egyszer, neki kell futnom mert még a régi situsomban írom. ( felváltva az E/1 és az E/3). Az egész történet egyszer átkerül E/3-ba. Amiben sokkal de sokkal jobban tudok írni. 

A Szövetség II. Az új világrend. Lassan haladok vele, itt az első fejezet olvasható még. De az írásásban is ott tartok. Itt három fejezet olvasható, a kéziratban az ötödik részét írom a harmadik résznek. Igazán kíváncsi leszek az olvasók véleményére. Nem véletlenül kapta a második rész az Új világrend címet. Sok munka van a háttérben, hogy valós legyen amit írok. 

Az Örökség II. a csapda. E történetem írásával előrébb tartok mint a Szövetségével. Hisz a történetet januárban kezdtem el írni. Mint ismeretes, nem terveztem második részt. De a lelkes olvasók kérték, és így lett elkezdve a folytatása. Ismét Magyarországon játszódik, ismételten Faddon. És aki már olvassa  a folytatását, rájöhetett arra, ki fogja a gonoszt újjáéleszteni, amivel nem is kalamajkát okoz majd. 

Lassan fog íródni minden,mert még nem tudom mi vár rám. Amint tudom, hozni fogom őket.