Aranymosás- olvasói vélemény 2 ( a szövetség9

Mint már írtam, hogy több személynek adtam a kezébe a Szövetség kéziratát,hogy véleményezzék azt ,az Aranymosásra.  kettőt kaptam kézhez. A másik személy,akik visszaküldte számomra a véleményt a történetemhez,olyan személy volt,aki még sosem olvasta még egyeteln egy írásomat sem. Ő Kovács Ági , a halássérült lány,aki a Magyar Szerzők könyvei című bolgoldalt vezeti.

 

Hát igencsak félénken nyitotam meg a véleményét,mikor megküldte számomra. Borzasztóan örültem annak, amit írt.   Hasonló véleménnyel volt a történetemről,mint Nagy Levente. Pedig két idegen emberről van szó,kik sosem találkoztak egymással, decsak az egyik ismerte akkor még a munkásságomat.  Hihetetlen! Majdnem két egyforma vélemény született. 

Íme Ági véleménye a Szövetségről:

 

Bár a sci-fi világa nem az én világom, és E. M .Miller-től először olvastam történetet ,így érdeklődve álltam neki a Szövetség olvasásának. Az eleje számomra kicsit lassan indult, de a történet beindul, miután a főhős átveszi a nagyanyja örökségét és helyét a Szövetségben. Végül nem tudtam abbahagyni az olvasását. Mert magával ragadt a történet. Érdekes alaptörténet, így még nem is olvastam el egy történetet sem. Nem éreztem azt, hogy unalmas lenne a történet az olvasása közben.

Igen sok érdekes jelenetet találtam a történet olvasása közben. Ilyen benne, ami felkeltette az érdeklődésemet, a rímbe szedett versek voltak. Viszont volt benne egy dolog, amelyre nem találtam választ. Az pedig az volt, miért is kell az emberiségnek kipusztulnia. A történet oldalról oldalra megadja a választ erre a kérdésre. Ami érdekes volt számomra az a történet vége. Hogy az emberek és Földönkívüli lények harcának egy vers vet véget. Ilyet sem olvastam még. Új megvilágításba helyezi a dolgokat.

Összegezve: Nagyonélveztem a történetet. Fantasztikus alaptörténet,melyet szívesen olvasnékkönyvben