meglepetés a molyon

Mint már azt írtam, hogy múlt héten szombaton megkaptam az első értékelést az Örökséggel kapcsolatban, amely felhúzott teljesen agyilag. Mert olyantól kaptam, úgy mond negatív véleményt,akitől nem ezt vártam. Erről egy kicsit később be is fogok számolni, hogy hogy került a könyvem hozzá,amit én nem díjazok mint író.

Hogy ez az ő véleménye majd,milyen hatással lesz az Örökség fogyására, és a könyvfesztiválon való szerepléshez, nem tudom. De valószínűnek tartom, hogy rossz irányba fog elsülni a dolog. Ez csupán az én meglátásom.

De,viszont tegnap délután meglepetés is ért a Molyon,aminek nagyon , de nagyon örültem. Méghozzá az egyik olvasóm,aki már az első perctől kezdve nagy rajongóm, és nagyon szeretné , ha minden egyes történetem megjelenne könyvben, meglepetést okozott számomra az oldalon. Nem csak hogy elsők közt volt,aki a megjelenés pilanatában elsők közt rendelte meg az Örökséget,de azóta már legalább négyszer ki is olvasta azt. 

Hanem a tegnapi nap folyamán csillagozta  a könyvet a Molyon , és a kedvencének jelölte meg.  Amiért én nagyon hálás vagyok számára.