újabb két hozzászólás a versemhez

Sosem gondoltam volna,hogy csak úgy próbaképp beküldött, közel tizenötéves versemet pozitívan bírálják el. Mikor megláttam,hogy két újabb hozzászólás érkezett a versemhez, alig akartam megnézni. Háta valami rosszat írnak.....  de nem... ismét két pozitív elbírálást kaptam.
Nagyon örülök neki. Kedvet kaptam a versíráshoz is. Lehet egyszer eljön a pillanat,amikor regény helyett verseskötet adatok ki? Ki tudja! Még ez is benne lehet a pakliban,hogy egyszer egy verseskötetet is kiadatok. Hosszú még az élet,s abba bármi beleférhet. Felcserélem a vámpírjaimat és a földönkívülieimet rímbe szedett sorokra.
Nézzük a két hozzászólást:

"Kedves reménykedő versedhez gratulálok! "


 "vagy túllépni és adni esélyt egy szép igaz szerelemnek ami csak úgy találhat rád ha ezt lezárod és elengeded Szívvel gratulálok szomorú de szép versedhez és boldog újévet kívánok sok szeretettel"