befejezésre került a Szövetség javítása

Mint már írtam, javítom a Szövetséget,mert indulni szeretnék a kézirattal az Aranymosáson.  Október óta tartó javítást a mai napon befejeztem. Már csak a helyesírás ellenőrzés van vissza és küldhetem az olvasói véleményezésre,amjd onnan a pályáztra. S hát ugye azt is írtam, hogy ugyan azokba  a hibákba botlottam bele mint az Örökség javításakor,ami miatt a kiadó visszadobta a kéziratot átírásra. Nagyon mérges voltam magamra. De most már jó.... bár ilyenkor, ha befejezek egy kéziratot,mindig ott motoszkál a fejemben,hogy biztos jól írtam e,  nem kellette e volna még valamit hozzáírni stb.
Hosszú volt az út,de végre elkészültem vele.
Az Örökség javítása tanuló pénz volt, és így rögtön tudtam mit és hol kell javítanom a kéziratban,így bétára sem volt szükségem.
Ha nem sikerül kikerülnöm az Aranymosás oldalára, a nyár elején visszakerül a Wattpadra ,majd a kiadóhoz ,ahol az Örökség is megjelent!

 

a_szovetseg_9.jpg