ma két éve.. vicces rész a javításból

Hosszú út vezet el odáig,hogy az álmodat valóra tudjad váltani. Az Örökséget,amely idén nyár végén jelent meg a Colorcom Kiadó jóvoltából,pontosan e napon fejeztem be. 2015. 12.14.

A történetet a 2016-os Aranymosásra készítettem. Épp nagy betegen feküdtem itthon, mikor még íródott a történet és az egyik béta által javítása alá került.

Ennek a javításnak lett egy vicces része is. Szegény Adri nem vette észre,hogy javítás közben bakizott egyet. Szegénynek,ami napig nem mondtam el,hogy jót nevettem azon, hogy mit és hogyan javított ki nekem segítségképp. Aki ismeri a történetemet, és olvasta az eredeti veziót a blogon,vagy épp már könyvformájában tartja a kezében,tudja hogy van egy rész benne,amikor a főszereplők ( vagyis a két örökös) és segítőik megérkeznek Ferihegyre.

 

Az eredeti mondat így hangzik: " Budapest felett az égbolt tiszta volt és verőfényes napsütés köszöntötte a megérkezetteket. A landolást és az eléjük táruló tájat,az ablakba lógva bámulták. Késés nélkül,zökkenőmentesen értek földet"

 

Azt nem tudom, hogy Adri annak idején javítás közben esetleg Harry Pottert nézhetett e , vagy annyira fáradt volt, hogy elrontotta  a mondatot,nem tudom.

 

" Budapest felett az égbolt tiszta volt és verőfényes napsütés köszöntötte a megérkezetteket. A landolást és az eléjük táruló tájat,az ablakba lógva bámulták. Késés nélkül,zökkenő mentesen landoltak az autóval"

 

Javítás közben,mindig akad nevetni való,mert olykor - olykor becsúszik egy-egy hiba,ami megnevetteti a szerzőt. Igalmas volt ajvítani annak idején is,épp úgy mint idén február közepe óta,hogy az olvasók elé kerüljön könyvformában.

 

borito.jpg