Tavaly is volt,idén is lesz

Tavaly,az év utolsó napján összefoglalót készítettem,hogy sikerült az írás területén 2016. Ez idén sem lesz másként. Az év utolsó napján, érkezni fog az összefoglaló,hisz ez az év sokkal jobb volt az írás területén,mint a  tavalyi.
Nézzük,mi is volt 2016-ban!

Ez az év is elszállt, itt az óév és ránk köszönt az újév. Az óévben voltak jó és rossz napok. De az írói tevékenységemben csupa jó.
Köszönet mindazoknak, akik követnek engem, legyen az a Wattpad vagy a két Facebook oldalom, véleményezik a munkámat, olvasói listára tették a műveimet, csillaggal jutalmazták azokat. Ez tesz boldoggá, mert tudom, hogy az, amit csinálok jó, és közelebb visz a célom megvalósításához.
Jövőre is számtalan izgalmas történettel érkezem majd, bőven lesz mit olvasni,mert rengetek, történet kering a fejemben. Sci-fi, krimi, fantazy, vámpírtörténet. De amit csinálok, azt szívből csinálom, az írás a lételemem! Főcél hogy jövőre a könyvesboltok polcain találkozzunk össze.
Nézzük mi is történt velem ebben az évben.
Ködön túl!
A legelső blog történetem, melyet 2015 novemberében kezdtem el írni, s melynek ötletét a november elei időjárás adta. Sűrű ködben utaztunk napokig,s elképzeltem mi lenne, ha a ködből előbukkanna egy repülőcsészealj, s elrabolna. Körvonalazódni kezdett a fejemben a történet, melyet még az Aranymosásra szántam. A változást egy betegség hozta el, pötyögetni kezdtem, s Szilveszter előtt egy nappal landolt a blogon, de akkor még a cafe blog oldalán. Hirtelen határozástól vezényelve a történet Január elején átkerült a blog.hu -ra. Bejelentkeztem különböző írással vagy blogolással foglalkozó csoportokba, és beneveztem egy blog díjra. Ez volt a Dorothy award díj. Amit a történet Január 7-kén el is nyert. Nagy meglepetés volt, nagyon örültem neki.
A következő díjat Február 17-én nyerte el, szintén Dorothy award díj tulajdonosa lett. Majd nagy meglepetésember szintén februárban elnyerte a Libester award díjat. Nem is jelentkeztem rá, csak szembe jött velem a nevem és a történet címe az egyik csoportban. Borzasztóan örültem neki.
Interjú készült velem, a történettel kapcsolatban. 2016.április.12
A történetet májusban fejezetem be, és sorsát várja az egyik kiadónál. Remélem jövőre már választ kapok, kedvezőt. Minden nap reménykedem, hogy talán ma, megérkezik a válasz. Addig is a blog.hu oldalon olvasható. Ha nem sikerül, átkerül a Wattpadra, és megyünk egy másik kiadóhoz. Mert a cél, hogy minden történetem kiadásra kerüljön, és azok is olvashatják, akiknek nincs internet. (szomszéd néni, ő az egyik szurkolóm)
Verity
2014-es Aranymosásra benyújtott pályázatom. Sajnos nem sikerült. A történetet szintén a blog-hu oldalon kezdtem el írni. Vámpírtörténet, mely Torontóban játszódik. Ezen az oldalon el is nyert Február 19-én egy Dorothy award díjat. Itt nem is írtam tovább, négy fejezet olvasható belőle. Miután regisztráltam a Wattpadon, került át a történet Július 9-én. Amit nem bántam meg,mert az egyik felkapott írásom az oldalon.
Jelenleg:
18 csillaggal jutalmazták
7 fejezetes ( befejezett)
1 Dorothy award díj nyertese
9 olvasói listán szerepel
495-en voltak rá kíváncsiak.
Az Örökség
Szintén vámpírtörténet, mely Magyarországon játszódik. Tavalyi Aranymosásra készült írásom. Július végén tettem fel az oldalra. Érdekes, mert nem annyira kedvenc, mint a másik három írásom. De azért nézzünk egy kis adatot róla.
2016. Július 30.
6. fejezet. (befejezett)
4 csillagot kapott
85-en voltak rá kíváncsiak.
Üzenet a túlvilágról.
A másik nagy kedvenc az oldalon, annak ellenére, hogy csak az első fejezetet írom. Paranormális krimi. Földönkívüli élet, és a vámpírok mellett, az egyik kedvenc témám. Van-e élet a halál után, sokszor feltettük már magunkban ezt a kérdést. Mi vár ránk, ha bekövetkezik az óra, mikor távoznunk kell ebből a síkból. Némely száll valós, velem megtörtént eseteteket dolgoztam bele. No, nem a sátánnal kapcsolatban, hanem a szellemvilággal kapcsolatban. Nagypapám halála utáni napokban rejtélyes, és máig megmagyarázhatatlan esetek történtek, amikben sosem hittem. Addig a bizonyos augusztusi napig. Aztán megváltozott minden.
De valószínű, hogy az idegek játéka volt, egy hirtelen bekövetkezett és lesújtó halál miatt, melyet évekbe telt feldolgozni.
Egy kis adat és vélemény:
2016. augusztus.
1 fejezet (még íródik)
6 csillagot kapott
164-en voltak kíváncsiak rá.
Vélemények: Ez a kedvencem tőled!! Mindig az ez a kedvencem tőled.
A Szövetség I. A Vírus
Egy sci-fi triológia első része. A főkapott írásom az oldalon. Nézzük mi is történt ezzel az írásommal. A történetet júniusban landította az oldalon, nem fűztem hozzá túl sok reményt, és ez az egyik felkapott írásom.
11 csillaggal jutalmazták
815-en voltak kíváncsiak rá
23-an tették olvasói listájukra
1. személy kedvencének jelölte meg (olvasói lista)
6 fejezet olvasható, és még 7 vissza van.
14 hozzászólás.(csak pozitív)
2016. augusztus 26: Kedves Miller! ….. Nagy ajándék ez a blognak. fantasztikus, hogy ilyen remekül forgatod a tollat. Gratulálok. Bárhonnan is jön az ihlet, csodálatos. Csak így tovább." Minden szerdán olvasható a történet a Tollam nyomán, a tinta oldalon.
2016. 10.21 Újabb interjút készítettek velem. ( Tollam nyomán a Tinta)
2016. 11.11 Hét másik írás mellett a történet a negyedév legjobb írása.
2016. 12.09 A történet megnyerte az oldalon hirdetett blog versenyt, így a negyedév győztes írása lett, és bekerült a legjobb írások csarnokába.
Egy kis vélemények!
Szia! Nagyon érdekes és egyedi a történeted,
" tetszik a szóhasználat, pontos, választékos. Átjön és átragad rám minden érzelem"
" Nagyon jó! Alig várom a folytatást",
" Annyit mondhatok nagyon jó a képzelőerőd csak így tovább",
" Szuper lett"
2016.06.06 Megjelent a Comitatus folyóiratban Bandi farkas kertészkedik című mesém.
2016.12.26. Nagy meglepetés ért karácsonykor, nem is kaphattam volna szebb ajándékot. Azon jelöltek közt a nevem, akit a zsűri méltónak talált a Láthatatlan angyal díjra. Januárban derül ki.