Egy diszlexiás is lehet író 2

 

Tegnap meglepetés ért az első, ehhez kötődő bejegyzésemhez. Mint írtam, büszkén felvállalom, hogy  súlyos  diszlexiás és diszgráfiás vagyok.
Nagy álmom van,  még pedig az, hogy nemcsak hazai és nemzetközileg is elismert íróvá válljak. El  is fogom érni.
Mind minden írónak nekem is vannak példaképei. Én sem vagyok ezzel másként. Hazai és külföldi példaképeim vannak. Nagy álmom válna valóra, ha találkozhatnék velük.
Magyarok közül: Lőrincz. L. László és Vujity Tvrtko. Külföldiek közül pedig Dan Brown.

Nem is ez a lényeg, egy álom, ami remélem egyszer valóra válik.  Tegnap Ági ,ki felnyitotta a szemem, hogy vállaljuk azt, amit ránk mért az élet. Ezért is változtattam meg tegnap a blog címét és kezdtem el írni ezzel kapcsolatban a blogbejegyzést. Ági eme szép sorokat írtam nekem vissza:

Szia!
Nagyon meghatódtam mikor elolvastam a soraid. Nagyon köszönöm és örülök,hogy fel merted vállalni. S annak is örülök,hogy a blogom Egy Hallássérült lány Blogja segített számodra kedvező döntésedhez jutni. Tudom jól,hogy nem könnyű. Nekem sem volt sokáig. De aztán azon gondolkodtam mennyivel vagyok jobb halló társaimtól. S meg is kaptam a választ semennyire.:) Tisztellek,becsüllek így névtelenül és távolról. Hiszem azt,hogy ezzel a lépéssel közelebb kerülünk egymáshoz való elfogadáshoz. Légy bátor, hallgasd a szívedre s tedd,ahogy érzed.