a legelső kézirat (vagyis az akart lenni)

Minap,takarítás közben találtam rá egy cetlire. Kinyomatott e-mail részre. Megnéztem ugyan,mi volt az a fontos, amit ki kellett nyomtatnom.

Nagy meglepetésemre ,megtaláltam a leges-legelső kéziratom, kezdetleges vázlatát. Arra is emlékszem, hogy főiskola utolsó évében álltam neki, két tétel tanulása közben. 

Valami kockás füzetbe kezdtem el írni. A címe az lett volna hogy: A boldog November. Kriminek szántam. 

Még ránézésre is látszik,hogy kezdő író első elgondolásai. Illetve akkor még meg sem fordult a fejembe,hogy írásra adjam,vagy adom majd a fejem. Szerintem csak elkezdtem írni,mert régebben az anekdotákat is kézzel írtam, egy füzetbe.És úgy gondoltam sokkal jobb ha elsőre leírom egy füzetbe,majd átgépelem.  Ma már nem így csinálom, néha-néha írok fel magamnak gondolatokat az irományommal kapcsolatba.