Hozzászólás az egyik versemnél

A poetra ma kikerült versemhez, már több hozzászólás is érkezett. Az oldalon, ünnepek közelettével, vagy az ünnepek alatt,mindig hirdetnek versírást, amiket e időszakban soron kívül tesznek fel. Így volt ez most húsvétkor is.

Így került fel a Poetra két locsolóversem is. Majd vasárnap megírtam a Három nyuszi című versemet. felmentem az oldalra, versbeküldése részbe, ahol még olvasható volt, hogy hétfő éjfélig, felkerülnek a beküldött versek. Bőven belefértem vasárnap délelőtt még az időbe. Be is küldtem, majd vártam. Várhattam.Csak nem jön az értesítés, csak nem jön. Felmentem az oldalra, fel a figyelőbe, és mit tapasztaltam? Hogy előttem még 500 vers várakozik. Egyrészt picit csalódtam, másrészt megvoltam döbbenve, hisz vasárnap délelőtt küldtem be, akkor hogy lehetséges az, hogy nem került ki a versem soron kívül?  Ma reggel felkerült és e hozzászólás érkezett hozzá.

Ma e hozzászólást kaptam a Poeton olvasható egyik versemhez:
 
"Nagyon szép tavaszias gyönyörű szép kedves élményeket hoztál ehhez tényleg való a húsvét évszakok kategória nagyon szépen ügyesen megoldottad az egészet látom hogy komolyan gondolod a versírást ez nagyon helyes nagyon jól teszed úgyhogy én tiszta szívemből lelkemből gratulálok neked elismerésül csak így tovább"
husvet.jpg