Bookline oldalán a könyvem

https://bookline.hu/product/home.action?_v=E_M_Miller_A_szovetseg_I_&type=22&id=320875

Rég írtam, egyszerűen le vagyok maradva a bejegyzésekkel. Kicsit el vagyok fáradva és talán lemerülve is egy csöppet.  A megjelenéstől át, egészen addig, ameddig két oldalon is felbukkant a könyvem, a kiadó után.

Ma délután beszélgettem az egyik olvasómmal, hogy ő is,mint én is  a papíralapú könyvet szereti, s nem az e - könyv formát. Jó fél órára rá, hogy befejeztük a beszélgetést ismét írt. Egy linket küldött. Jól meglepődtem, semmi kétség. Mert a kiadó jelezte felém, hogy az ő webshopjukon kívül, az Álomgyár, Book24, Alexandra és a Libri könyvesboltjaiban lesz elérhető és megvásárolható a könyvem.  Rámentem a Linkre, megnyitottam és a link a Bookline oldalára vezetett, s mint írtam meglepődtem, mert e oldalon is megvásárolható már a könyvem: A Szövetség I. A vírus.