Szerzői nap a Kiadó fb csoportjában

87192443_176748267073628_7124473548533399552_o.jpg

 

Nagy izgalommal vártam a tegnapi napot. Kétszer tartottam csoporton belül már bemutatkozást, de ez azért egészen más volt,hisz mint a kiadó szerzője mutatkoztam be a leendő olvasóimnak. Törtem is a fejem,hogy tudnék bemutatkozni,mit osszak meg,hogy építsem fel a napot. Néztem,hogy a többiek mit osztanak meg, hány percenként tesznek fel valamit a csoportban,mikor ők tartottak szerzői napot. Még is rákérdeztem Ildi barátnémra, hogy szerinte e nem lesz gáz,ha blogbejegyzésket osztok meg,megválogatva, hisz én mást per pillanatban nem tudok. Ő azt írta vissza,szerinte nem gond. Úgy terveztem, hogy a Szövetségből az utolsó órában teszek fel részt,hisz most ez a fő.. e történetem fog a kiadónál nyomtatott és e-könyv formában megjelenni. Interjúkról írtam először ,majd a díjakról,többek közt a Láthatatlan Angyaldíjról,hogy két versem szerepelt tavaly az Anarchia Könyvblog oldalán, írtam arról is hogy vendég, majd szerkesztője is voltam a Lendület magazinnak.Ebből két könyvajánlót osztottam meg, a Völgységi Könyvfesztiválról is írtam, az Adventi mesekalendáriumról, hogy jó pár versem felkerült a Könyvmolyok szerint a világ oldalára. E két oldalon buék verseimmel zárták az évet, a két antológiás kötetmegjelenésemről, és végül pár történetemet is megosztottam. A Szövetséget a novellaváltozatával vezettem fel. Megosztottam egy részletet a második részéből is. Az olvasóknak jobban tetszett-:)

A vége felé már úgy éreztem, hogy kifogok futni az időből, de este negyednyolcra sikerült mindent megosztanom,a mit a tegnapi napon szerettem volna.

Várjuk izgalommal a nyarat!