Adventi mesekalendárium gyerekeknek ismét 3

https://jozsamara.blogspot.com/2019/11/marton-eva-bandi-farkas-karacsonya.html

Tudom, hogy jó le vagyok maradva a bejegyzéseket tekintve. Így a mesekalendáriummal is. Pedig annyira vártam a napot,hogy kikerüljön a mesém az oldalra. Számoltam a napokat,hogy végre elérkezzen a nap. Ez a nap december hetedike volt. Nem tudtam pontosan, hogy délelőtt e vagy délután fog kikerülni e az oldalra. Hét körül felnéztem a Facebookra, semmi. Nyilván gondolhattam volna,hogy ilyen korán nem fog kikerülni. Úgy eltelt háromnegyed egy óra, és újra felnéztem. Ilyenkor rendszerint mindig fenn lógok a Facebookon. Nini! És meglett osztva az én oldalamon is, és Mara a sajátján is megosztotta. Így már két hete olvasható is Bandi farkas karácsonya című mesém az Adventi mesekalendáriumban. Nincs vége,hisz Szilveszter napjára is készülünk Marával egy meglepetéssel.

Linkre kattintva olvasható is már a mese.

Továbbá érkezzen egy hozzászólás a mesémmel kapcsolatban:

" Csodálatos mese.Komoly nevelőhatással is bír. Köszönöm,hogy elolvashattam"

Én köszönöm ,hogy elolvastad-.)