Mikor versben olvasod magad

https://www.poet.hu/vers/266454

Mindig érik az embert meglepetések. Azért azok, mert nem tudunk róla.  Én se tudtam, nem is gondoltam arra, hogy valaki egyszer verset ír rólam. É is így voltam ezzel,ma reggelig. És persze, szokás szerint a Facebookon jött velem szembe a dolog.  Én is fenn vagyok a Poet oldalán, de mostanában nem jártam fenn, verset se írtam mostanában. Nem úgy mint Hegedűs Máté.  Jól titkolta a dolgot, hogy versbe említ meg engem. Így történt a ma reggeli meglepetés.  Görgettem, görgettem lefelé a megosztásokat, láttam is ,hogy Máté kitette ,hogy újabb verse került fel a Poet oldalára. Biztos volt úgy már mindenki, hogy megérzett bizonyos dolgokat. Én a cím miatt éreztem úgy, hogy kattintsak rá, olvassam el,mert valahogy e vers kötődik hozzám. Elmondom azt is, hogy az éjjel pont Mátéval is álmodtam, azzal kapcsoltban, hogy mindkettőnk verse, egy pályázat keretében megjelent. Tényleg így lesz e, vagy mintha megéreztem volna, hogy egy verse,ami rólam szól, felkerül a Poet oldalára, nem tudom.  Belenéztem, s a szavam  is elállt a meghatódságtól. Ez a híres női megérzés. A vers rólam szólt.

Köszönöm szépen Máté-:)