19. Bonyhádi Völgységi Könyvfesztivál




bonyhadon.jpg

Hetek óta izgalomban voltam, számoltam a napokat, hogy végre június huszonkettedike legyen. A hét is  szinte vánszorgott. Április vége óta tudtam, hogy ismét részt fogok venni a Bonyhádi Völgységi Könyvfesztiválon. Akkor még úgy volt, hogy négyen a tavalyi csapat, de Gigi és Zsuzsi útközben lemondta, így maradtunk ketten Cserenkó Gáborral. Két hete próbálom erre felhívni a figyelmet, próbáltam összehozni  olyan dolgokat, amik felhívják a figyelmet, az Amamatőr Tollforgatók ismételten bemutatkozására. Ami nehezen jött össze, mert   baj lett közben a látásommal, és alig látok a bal szememre, és nehezen tudok a gép előtt ülni. 

kollazs2.jpg

Arról is írtam hétfőn, hogy Gábor szombaton telefonált, hogy készít számunkra egy plakátot. Ami szuper lett, be is mutattam ,itt az oldalon.  Izgultam, de már nem annyira mint tavaly.  Lazán vettem a dolgot és lazán is ment minden.  Családias hangulatban zajlott le a dolog, kicsit másként mint tavaly.  A kérdések is mások voltak. Néhány szóban be kellett mutatkoznunk, Kati ismét felolvasott az írásainkból egy rövid részletet. Kérdezett, és a közönség is elég aktív volt,  teljes mértékben átváltottunk interaktív bemutatkozássá. Ami nem is volt baj.  A közösségi oldalak használatáról is szó volt, vagy épp nálam a Wattpaddal kapcsolatban és az ottani olvasói közönségemmel kapcsolatban is tettek fel kérdéseket, vagy épp arról, hogy a sci-fin  és a vámpírokon kívül írok e más témában is. Így került szóba a Virtuárium oldala és az ott futó novelláim is.  Na és akkor jött a kérdés. Akarunk e mi felolvasni valamelyik írásainkból. Gábor kapva kapott az alaklom és szintén ma aktuális témában írt írását olvasta fel. Addig én rákerestem a neten a Virtuarium oldalára, ahol is kiválasztottam a Szövetség novella változatát.  Fölolvasás után jó pár kérdést kaptam, és a kérdések után gondolkodtam el azon, hogy hogy is  fogom beilleszteni a mai Európai helyzetet egy sci-fi történetbe.  Jártam az agyam délután, amit elvileg leterveztem anno, azon egy kicsit változtatnom kell majd. 

Hamar elrepült az egy óra hossza . S a bemutatkozó után dedikáltam a könyvemet is. Még hozzá  Ferger Annamáriának ,aki szintén Tolna megyei szerző, mint én. Ő is ott ült a közönség soraiban. Remek hangulatban telt a tegnap délután. Megbeszéltük, hogy jövőre újra ott leszünk-:)

ferfer_annamarival.jpg