Molyos kihívás

https://moly.hu/polcok/magyarul-iro-kortars-szerzok-olvasoi-csoportja-szerzoinek-konyvei

Amikor 2012-ben elkezdtem komolyabban foglalkozni az írással, csak álmodni mertem olyan dolgokról: hogy könyvkiadatás. Ehhez kapcsolódóan számtalan jó dologról. Lásd könyvfesztivál,könyhét stb. Mint már azt is írtam régebben,még nagyon a kezdeti időkben,hogy blogolni sem szerettem volna. Lásd,mi történt? Jó pár blogdíjat elnyertem azóta,és még közönség díjat is nyertem.

Jövő hónap végén lesze gy éve,hogy megjelent Az Örökség. Azóta a könyvvel számtalan kalandot megéltem. Jót és rosszat egyaránt. Szerencsére a jók kerekedtek felül. Arról az író végképp nem tehet,ha valaki irigykedni kezd rá,vagy azért támadja,mert az ő kéziratát nem fogadta el akiadó. ( Ilyen is volt. Őt úgy hívtam hogy: a rosszakaró).

De térjünk vissza a jelenbe. Tegnap ismét történt valami. És hol? Szokás szerint a Facebbokon. A magyarul író kortásírók csoportjába Mimi felhívást tett közé,számunkra a csoport íróinak. Nem tudtam először mit szeretne, de nem akartam kimaradni belőle,így hát jelentkeztem.

Ma korán reggel. ( szabadság ellenére,nem tudotam aludni), felnéztem a Facebookra. Mi jött szembe velem elsőre? Hát egy nagy lista,egy jó hosszú lista, a Magyarul író szerzők csoportjában. És ott volt a nevem is. Mimi az olvasók számára,egy kihívást hozott létre. Ami egy igazán zseniális ötlet. Olvasóknak az a dolga,hogy egy kihívás keretében, a csoport szerzőinek a könyveit el kell olvasniuk. Így megismerve a munkáságukat. Nagyon sokan vagyunk, rengetek könyvvel.

Én kitartást kívánok az olvasók számára! 

A linkre kattintva megtalálható a Molyon  a kihívás-.)